.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
1390 فقره پرونده بهداشتی در تعزیرات مازندران

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : بیش از 1390 فقره پرونده بهداشتی به تعزیرات حکومتی مازندران وارد شده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی ،مهدی عباسی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با اعلام مطلب بالا گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه به شعب بهداشتی تعزیرات حکومتی مازندران 1399 فقره پرونده بهداشتی وارد شد .
این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران افزود : از این تعداد پرونده ورودی 1352 فقره رسیدگی و متخلفین به بیش از 1 میلیارد و 103 میلیون و 92هزار و 500 ریال جزای نقدی محکوم شدند .
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران : با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی مازندران یکی از اولویت های کاری خود را رسیدگی دقیق به پرونده های بهداشتی می داند تصریح کرد :این اداره کل برای ایجاد امنیت بهداشتی در جامعه و بر خورد با متخلفان تعامل مطلوبی با دانشگاه علوم پزشکی دارد و در طول سال بازرسیهای مشترکی با حضور نمایندگان دو دستگاه انجام می گیرد .
وی هم چنین از برخورد با مراکز درمانی، داروئی و پزشکان متخلف در تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت : مراکز درمانی و داروئی در صورتی که خارج از تعرفه تعیین شده وجه اضافی دریافت کنند وهم چنین پزشکانی که زیر میزی از بیماران اخذ نمایند با گزارش بازرسین دانشگاه علوم پزشکی در تعزیرات حکومتی با آنها بر خورد خواهد شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.